Centriranje trapa

Centriranje trapa

Centriranje trapa je neophodno pre svega zbog Vaše sigurnosti, a takođe i  pneumatika i udobnosti vožnje. 

Pojava istrošenosti gazeće površine pneumatika može da ukazuje na dotrajalost pneumatika, na neodgovarajući pritisak u pneumatiku, na neodgovarajuću geometriju točka, na loše centriranje trapa ili na neizbalansiranost točka. Svaka od ovih pojava zahteva hitno preduzimanje korektivnih mera radi obezbeđenja aktivne bezbednosti vozila. 

Centriranje trapa je bazirano na geometrijskoj voznoj osi. Pomoću preglednih grafika operater upoređuje aktuelne i referentne vrednosti. Aparat za centriranje trapa koristi savremeni integrisani video sistem kamera pomoću kojih pravi matematički model vozila, određuje položaj svakog točka u trodimenzionalnom prostoru i izračunava vrednosti trapa nezavisno u odnosu na osu rotacije.

Centriranje trapa se preporučuje nakon bilo kakvog rada na trapu kao sto je zamena opruga (koje uvek treba menjati u paru), amortizera, spona, oscilirajućih ramena, letve volana.